قرارگاه مردمی اربعین افتخار و آبروی شهر قم است

قرارگاه مردمی اربعین افتخار و آبروی شهر قم است

طلائی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم، قرارگاه مردمی اربعین را افتخار و آبروی شهر قم دانست و گفت: کارهایی که با همت و مدیریت مردم انجام می‌شود ابعاد ملی و بین المللی پیدا کرده و عملکردی موفق دارد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مردمی قم، حسن طلایی در بازدید از قرارگاه مردمی اربعین در قم با اشاره به حضور میلیونی زائران در شهر قم اظهار داشت: شهر قم هر سال پذیرایی میلیون‌ها زائران بوده و این خدمت رسانی در روزهای اربعین اهمیت بیشتری دارد.
وی برپایی قرارگاه مردمی اربعین را یکی از نمونه‌های بارز خدمت و پذیرایی مردم قم از زائران کربلا دانست و افزود: مردم همیشه در صحن قم در روزهای مناسبتی به خصوص اربعین خدمت به زائران را در اولویت قرارداده و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: در این قرارگاه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران اربعین ارائه شده و سال به سال به لیست و حجم خدمات افزوده می شود که قطعا نظر و لطف امام حسین(ع) در همت مردم وجود دارد.
وی واگذاری کارهای فرهنگی به مردم را مهم و راهبردی خواند و تاکید کرد: همیشه کارهایی که با همت و مدیریت مردم انجام می‌شود ابعاد ملی و بین المللی پیدا می‌کند و باید این تجربه در تمام کارهای مهم در نظر گرفته شده و مردم به میدان بیایند.
طلایی در ادامه خدمت به مردم را بزرگترین عبادت دانست و بیان کرد: خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش و آرامش مردم بزرگ ترین عبادت بوده و رضایت خدا و ائمه اطهار(ع) امضا کننده سند این خدمت به مردم است.

وی یادآور شد: خدمتی که به زائران اربعین و حرم امام حسین(ع) می‌شود در صدر این رضایت الهی بوده و نتیجه‌ای جز برکت برای این خدمت‌گذاران نداشته و این برکت در تمام سال در زندگی این افراد ساری و جاری است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان از دست اندرکاران قرارگاه مردمی اربعین تشکر کرد و گفت: این قرارگاه آبروی شهر قم و افتخاری برای مردم قم بوده و امیدواریم مدیریت شهری نیز بتواند با کمک و حمایت در اجرای برنامه‌های این قرارگاه گامی موثر بردارد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *